Presentació del llibre "La comunicación de los destinos turísticos y sus marcas a través de los medios sociales" (Assumpció Huertas Ed.), dirigit especialment als gestors i comunicadors de les destinacions turístiques.
La presentació del llibre comptarà amb la presència d'Antonio López de Ávila, President de Segittur, i clourà amb una taula rodona sobre comunicació de les destinacions als mitjans socials amb els professionals assistents a l'acte.
El llibre recull els resultats del projecte d'investigació "Uso e influencia de los social media y la comunicación 2.0 en la toma de decisiones turísticas y en la imagen de marca de los destinos. Aplicaciones de utilidad para los destinos turísticos españoles" (CSO2012-34824), finançat pel Ministeri d'Economia i Competitivitat, i recomanacions pràctiques per a la comunicació de les destinacions turístiques a través dels mitjans socials.
La jornada tindrà lloc el 22 de juny a les 11.30 hores a l’Aula Magna de la Facultat de Turisme i Geografia de la Universitat Rovira i Virgili (C/ Joanot Martorell, 15 de Vila-seca).
Confirmació d’assistència al correu meritxell.fuguet@pct-turisme.cat o telèfon 977 394 868